Heb je een klacht over Univé Oost? Wij lossen het graag op. Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent of een klacht hebt. We nemen jouw klacht graag in behandeling. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
Nadat je een klacht hebt ingediend, nemen wij altijd binnen een week contact met je op en ontvang je binnen 14 dagen een reactie van ons. Lukt dat niet (bijvoorbeeld omdat meer onderzoek nodig is), dan laten wij je weten wanneer je wél een reactie kunt verwachten.
Om je klacht in behandeling te nemen hebben we de volgende informatie nodig
Nadat je een klacht hebt ingediend, nemen wij altijd binnen een week contact met je op en ontvang je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons. Lukt dat niet (bijvoorbeeld omdat meer onderzoek nodig is), dan laten wij je weten wanneer je wél een reactie kunt verwachten.
Heb je een klacht en wil je dit graag schriftelijk indienen? Dat kan! Beschrijf in de brief wat er is gebeurd en waarom je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Geef aan wat volgens jou de beste oplossing is voor dit probleem. Vermeld daarnaast ook je adresgegevens en een telefoonnummer. Stuur eventueel een kopie van relevante bijlagen mee, bewaar zelf de originele bijlagen.
Heb je een klacht over je zorgverzekering?
Dien je klacht schriftelijk in door een brief te sturen naar:
Univé Zorg N.V.
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 1256
5602 BG Eindhoven
Jouw andere klachten kun je schriftelijk indienen door een brief te sturen naar:
Coöperatie Univé U.A.
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 15
9400 AA Assen