Dit is de lokale website van Univé Oost Mijn Univé Bel 088 3300 300 Maak een afspraak

Zo zijn wij (online) te bereiken

Wij zijn open, maar wel op afspraak!

Veiligheid en zekerheid vinden we bij Univé Oost belangrijk. Tijdens de persconferentie van 18 december 2021 werd duidelijk dat extra maatregelen noodzakelijk zijn om het virus onder controle te krijgen. Daarom zijn onze advieskantoren momenteel alleen nog geopend op afspraak.

Hoe zijn wij te bereiken?

Je kunt jouw verzekeringen, bankdiensten en hypotheken gewoon online of telefonisch regelen. Zoals je dat van ons gewend bent. Heb je vragen over het melden van een schade, het afsluiten van een (zorg)verzekering of heb je vragen over hypotheken? Neem dan gerust contact op. Wij helpen je graag!

Online

Via Mijn Univé en de Univé App zijn we 24/7 bereikbaar. Je kunt heel eenvoudig je verzekeringen en persoonlijke gegevens wijzigen. Ook kan je op ieder moment online je schade melden.

Mijn Univé Schade melden Onze verzekeringen

Telefonisch

Natuurlijk spreken wij je graag persoonlijk. Wij proberen jou telefonisch zo goed mogelijk te helpen. Van maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 8.30 uur tot 21.00 uur op telefoonnummer 088 3300300. En op zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur. Winkelbezoek is alleen mogelijk in dringende situaties en op afspraak.

Maak een telefonische afspraak

RegioBank

Onze winkels in Ootmarsum en de Lutte blijven gewoon geopend. Voor jouw bankdiensten kun je op elk moment terecht bij onze RegioBank winkels in Ootmarsum en De Lutte.

Mijn RegioBank Lees meer over RegioBank en Univé