Dit is de lokale website van Univé Oost Mijn Univé Bel 088 3300 300 Maak een afspraak

Winkels weer geopend

Advieskantoren en servicepunten

Advieskantoren en servicepunten Univé Oost zijn weer geopend!

Als verzekeraar volgen wij de maatregelen van het RIVM op. Risico’s voorkomen en beperken dat is waar wij voor staan. De nieuwe overheidsmaatregelen werpen hun vruchten af en er is ruimte ontstaan voor een voorzichtige versoepeling.

De versoepeling geeft ons de mogelijkheid om na onze advieskantoren, ook onze servicepunten weer te openen. Een écht gesprek: we hebben het gemist! Kom gerust langs voor een kop koffie en een goed gesprek. Maak eerst een afspraak, dan hebben we uitgebreid de tijd voor al je vragen. Uiteraard volgen wij richtlijnen van de overheid op.

Maak nu een afspraak via ons afsprakenformulier.

Onze winkels

De locaties en openingstijden van onze winkels kunnen afwijken van wat je van ons gewend bent. Klik hier voor alle adressen en openingstijden van onze Univé Oost winkels en advieskantoren.

Liever online

Heb je een korte vraag? Of wil je liever een afspraak op afstand? Ook dan kun jij terecht bij onze klantenservice. Onze adviseurs helpen je graag!

Je kunt je verzekeringen, bankdiensten of hypotheken nog steeds online of telefonisch regelen. Bel ons op 088 3300 300 of stuur een e-mail naar oost@unive.nl. Via Mijn Univé en de Univé App zijn we ook 24/7 bereikbaar.

Zorg goed voor elkaar

Heb je een afspraak op één van onze advieskantoren? Wij stellen voorafgaand aan de afspraak vast of jij geen ziekteverschijnselen hebt. Onze winkels zijn volledig ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Bij binnenkomst kun je gebruik maken van onze hygiënestations. Vervolgens word je op aanwijzing van een Univé medewerker begeleid naar de plek waar het adviesgesprek plaatsvindt. Wij vragen iedereen de vastgestelde richtlijnen en adviezen op te volgen. Zodat het adviesgesprek op een veilige en hygiënische wijze verloopt.

Blijf thuis als u zich niet lekker voelt

Schud geen handen

Houd 1,5 meter afstand

Vragen over het coronavirus?

Op onze landelijke website vind je alle actuele informatie over het coronavirus. Lees de veel gestelde vragen om op de hoogte te blijven. 

Heb jij vragen over je vakantie? Houd dan ook de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken in de gaten. Hierop vind je de meest actuele informatie over het reisadvies in jouw vakantieland.

Veelgestelde vragen

Regel uw zaken online met Mijn Univé 

Mijn Univé geeft je snel, simpel én veilig toegang tot jouw particuliere verzekeringsgegevens. Ook kun je makkelijk online schade melden of jouw gegevens wijzigen. Inloggen doe je eenvoudig met jouw emailadres en een zelfgekozen wachtwoord.

De voordelen van Mijn Univé

  • 24 uur per dag toegang tot jouw beveiligde, persoonlijke Mijn-omgeving
  • Een helder en actueel overzicht van al jouw verzekeringen
  • Online jouw polissen wijzigen, schade melden en declareren
  • Inzicht in jouw (zorg)kosten, schademeldingen en declaraties
  • Jouw persoonlijke gegevens beheren.

Via Mijn Univé heb je veel mogelijkheden om jouw verzekeringszaken zelf online te regelen.

Ga naar Mijn Univé

Meld je aan voor Mijn Univé

Meld je nu aan voor Mijn Univé. Hier vul je eenmalig een aantal persoonlijke gegevens in. Daarna ontvang je een bevestigingsmail met daarin een activeringslink waarmee jij het account direct kunt activeren.

Aanmelden Mijn Univé Ga naar unive.nl