“Je bent hier geen nummer en dat is zo fijn!”
Als ze Regiobank en Univé in De Lutte een cijfer mocht geven, dan is dat vol overtuiging een 9,5! Het enthousiasme spat eraf als Irene (61) uit Oldenzaal vertelt over hoe fijn ze altijd geholpen wordt hier. Irene: “Je bent hier geen nummer, er wordt altijd tijd voor je gemaakt. Ik ben nog een beetje van de oude stempel en ben digitaal nog niet zo handig
. Ik heb de Regiobank app wel op mijn telefoon om inzicht te hebben in mijn banksaldo, maar als ik een aantal facturen krijg die ik moet betalen fiets ik gewoon even naar de Lutte zodat Mariet Oude Vrielink me kan helpen het geld over te maken. Het voelt zo vertrouwd hier en zo hoef ik ook niet bang te zijn dat er iets misgaat. Binnenkort neem ik mijn tablet een keer mee, zodat iemand mij kan helpen om alles hierop te installeren en rustig uit te leggen. Die service waardeer ik echt!
Dezelfde klantvriendelijkheid ervaar ik ook bij Univé. Vorig jaar attendeerde Kim van der Vaart mij erop dat ik veel geld kon besparen door mijn hypotheek over te zetten. Zij heeft alles voor mij uitgezocht, zo fijn. Toen ik een mail ontving om het definitief te maken, kreeg ik het niet voor elkaar om iets aan te klikken. Ben ik toch maar weer even naar De Lutte gefietst en heeft zij mij direct geholpen om het te regelen. Dat bevestigde mij maar weer het gevoel dat ze je altijd willen helpen.
Ook vorig jaar toen ik schade aan mijn auto had, waar iemand met de telefoon in de hand tegenaan gefietst was. Ik hoefde Patrick de Vries, mijn Univé-adviseur, maar te bellen en het werd opgelost. Ik kreeg zelfs een leenauto mee en hoefde geen reparatiekosten voor te schieten. Na een aantal dagen had ik mijn auto in oude staat weer terug.
Inmiddels heb ik al mijn bankzaken en verzekeringen ondergebracht bij Regiobank en Univé in De Lutte. Als de service zo blijft, dan blijf ik klant voor de rest van mijn leven!”