Persoonlijke dienstverlening, bij u in de buurt. Dat vinden we bij Univé belangrijk. Natuurlijk zien we dat onze klanten steeds vaker hun zaken via telefoon, app, e-mail en internet regelen. We zien elkaar dus minder in onze winkels. Tegelijkertijd vinden we het belangrijk dat u bij ons terecht kunt, waar en wanneer u dat het beste uitkomt.

Winkels worden servicepunten en advieskantoren

Vanaf 1 oktober worden onze winkels servicepunten en advieskantoren. Heeft u vragen over uw verzekeringen, wilt u een wijziging doorgeven of een reis- of (brom)fietsverzekering afsluiten? Dan kunt u terecht bij een van de servicepunten. Op onze advieskantoren kunt u ook terecht voor uitgebreider advies en voor het afsluiten van al uw verzekeringen.

Omdat we graag beter tegemoet willen komen aan uw wensen, zijn per 1 oktober de openingstijden van onze advieskantoren verruimd. Voortaan kunt u hier tot 18.00 uur terecht. Op donderdag zelfs tot 21.00 uur. Op het kaartje vindt u een overzicht van onze winkels en de verschillende openingstijden. Zo ziet u in één oogopslag waar het dichtstbijzijnde servicepunt of advieskantoor voor u is.

Maakt u al gebruik van Mijn Univé en de Univé app?

Wist u dat u zelf online (bijna) al uw verzekeringszaken kunt regelen? Met Mijn Univé en de Univé app heeft u al uw verzekeringszaken 24 uur per dag 7 dagen in de week bij de hand. Een schade melden, zorgnota’s indienen, een wijziging doorgeven of een afspraak maken: u regelt het gewoon vanuit huis. Of waar u ook bent. Natuurlijk mag u ons ook altijd bellen op telefoonnummer 088-3300300.